среда, 23. новембар 2011.

I duda i slonic, pa-pa

Napunila je zenska dve godine. Par dana posle rodjendana nas obradovala prvim samostalim dovodjenjem u sedeci polozaj. Pokusava s vremena na vreme, nekada uspe nekada ne. ALi to je veliki korak.
Od dragih zena sa foruma sa kojima sam se druzila jos dok je Tasika bila u stomaku, dobila je fenomenalan poklon za rodjendan, i posto je jos uvek skromne kilaze :) sasvim joj odgovara Chiccova nosiljka, a i tati odgovara ;) pa na prolece ce cica s tatom i mamom na pesacenje po Fruskoj gori, a do tad, setamo uz Dunav i plasimo labudove ;)
Ima sigurno vec mesec dana kako dudu varalicu vise ne voli... Nije ni pre bila luda za njom ali joj je bila obavezna za uspavljivanje. Prvo je pocela da odbija da spava, a onda da pljuje dudu... a od skora i druga slonica ne voli. Baci ga siromaha kao da nikada pre nisu bili drugari.... Meni zao slonica, nesto razmisljam da ga ja uzmem i spavam sa njim :( prosto mi nekako tuzno da ga je tako odbacila. A ako ste mislili da se sama uspavljuje, eh ne.... zaspi nekad sama kad je bas bas premorena ali je uglavnom 49853985 puta otpevan ''cvetak zuti'' i ''tijo noci'' i cacka svoje stopalo, skida carapice, trenerkicu, pidzamicu i sta joj pod ruku dodje... ako se u medjuvremenu resetuje, onda nema spavanja.... a slonic, bacen u cosku sobe sve to tuzno posmatra........ A bilo je ovako :

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

2 коментара:

  1. E pa, mama, ja sam sada jedna vejika devojka, šta hoćeš! :P Sreća mala, kako je samo porasla. I kako je slatka, znaš da to uvek moram da dodam. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26. март 2012. 13:29

    Kako je slatka, kako lepo spava...

    ОдговориИзбриши